neděle 5. ledna 2014

Rozhovor s Jitkou Kadletzovou - zástupkyní Nobilis Tilia

Řekla bys nám na úvod něco o sobě?
Jsem ohnivý živel a kamkoliv vstoupím, vždy o mně budete vědět nebo mě minimálně ucítíte, stále mne doprovází vůně éterických olejů. Oslním vás svoji bezprostředností, a jelikož stále mluvím, budete mne muset asi zastavit, abyste se dostali ke slovu. Ale naslouchat umím též.

Jak ses dostala k přírodní kosmetice?
Před sedmi lety jsem si našla svoji masérku paní Xenii Pilíkovou, která stála u zrodu mého poznávání kouzla aromaterapie. S produkty Nobilis Tilia pracovala a pracuje dodnes. Zasvětila mě do rostlinných a éterických olejů, aromaterapie jako takové a celkově do kosmetiky Nobilis Tilia. Od té doby mne to naprosto pohltilo a já se začala o přírodní kosmetiku zajímat. Začala jsem si míchat a tvořit své kompozice a musela jsem mít doma vše od Nobilis Tilia.


Proč sis vybrala právě firmu Nobilis Tilia?
Jak jsem již zmínila, produkty Nobilis Tilia mne okouzlily a byla to láska na první dotek, přesně tak já má Nobilis Tilia v logu. Její vize a spojení s překrásnou přírodou Českého Švýcarska zcela souzní s mojí duší. Když jsem se po sedmiletém pracovním působení v Rakousku vrátila zpět do Česka, hledala jsem zaměstnání, které by mne konečně bavilo a naplňovalo. V té době hledala Nobilis Tilia obchodního zástupce a já když potkala, při mém hledání práce, jejich inzerát, byl to pro mě velký záblesk radosti a nadšení. Má praxe v tomto oboru byla minimální, ale přesto jsem to zkusila a oslovila je. Přijali mne a od té doby vím, že jsem na správném místě. Splnila jsem si svůj sen, být součástí Nobilis Tilia.


A jak se ti pracuje na pozici obchodní zástupkyně pro Jihomoravský kraj, Vysočinu a Pardubický kraj?
Jsem maximálně spokojená. Tato pozice mi dává svobodu a volnost pracovat a tvořit dle svých představ. Jsem ve znamení střelce a pro něj je typické, když ho svážete mnoha pravidly, bude se bouřit, nesnáší pocit jakéhokoliv omezování. Svojí prací jsem tak získala obrovský prostor ke všemu, co mě baví a zajímá. Má práce již není „práce“ ale záliba. Tím, že mám velmi rozsáhlý region, naučila jsem se cestovat bez obav kamkoliv. Dříve bych sama nevyjela nikam, kde jsem ještě nebyla. Cestováním za svými klienty poznávám krásy České republiky.


Jak se o vás firma Nobilis Tilia stará?
Nobilis Tilia nám obchodním zástupkyním poskytuje obrovské zázemí a podporu ve všech směrech.


Musíš absolvovat nějaká pravidelná školení?
Není to o tom, že musím ale, že chci. S mojí prací souvisí i potřebné rozšiřování znalostí, které je tak zajímavé, že máte potřebu se stále učit něčemu novému, protože vás to baví. Cítíme-li v něčem nedostatek informací, stačí požádat a firma nám poskytne potřebné školení či kurz. Naše obchodní manažerka Jana Víchová je zároveň i kouč pro osobní a profesní rozvoj, lektorka komunikačních dovedností a poskytuje nám potřebná školení pro náš osobní růst a rozvoj.


Jakou část své práce máš nejraději?
Nejvíce mne baví komunikace s lidmi, se svými klienty, které mohu inspirovat a předávat jim své nadšení.
Náplní mé práce je péče o mé velkoobchodní klienty, takže s radostí a láskou o ně pečuji a podporuji je. Možná to bude znít jako klišé, ale opravdu největší odměnou pro mě je právě spokojený klient. Když Vám někdo poděkuje za Vaši péči a laskavost, v té chvíli jsem i já nejšťastnější. Pro mě je největší radost, když ji mohu rozdávat. Každý z mých klientů je něčím výjimečný, je pro mě krásná bytost. A právě mí klienti jsou Ti, kteří mne velmi obohacují a rozšiřují mé obzory.



Čemu se ráda věnuješ ve volném čase?
V poslední době se nejvíce věnuji kundalini józe, která se pro mě stala již nezbytnou součástí mého života.
Je to prastará a velmi efektivní metoda k naplnění života podle Yogi Bhajana, která vám umožní, napojit se a využít kreativní sílu k posílení tvořivosti, vědomí a k nastartování léčebných procesů v těle.
Stoupání kundalini energie je nádherný a euforický zážitek, často doprovázený stavy změněného vědomí.
Je to stálé objevování sebe sama.
Baví mě jakékoliv kreativní tvoření. V létě jsem objevila kouzlo malování na plátno v rámci arteterapie v centru Leonardo v Brně. Miluji přírodu, toulám se v ní na kole nebo jako pěší turista.


Jakou kosmetiku sama používáš?
Jednoznačně Nobilis Tilia.


Máš nějaký svůj nejoblíbenější produkt?
Tak tohle je velmi těžká otázka. Všechny naše produkty jsou tak báječné a oblíbených mám velmi mnoho. Jelikož jsem „olejová“, tak používám nejvíce čisté rostlinné oleje, obličejové regenerační oleje a tělové masážní oleje. V současné době u mě vede olej ŠÍPKOVÝ, MOKŘADKOVÝ, MAKADAMIOVÝ a BIOAKTIVNÍ OBNOVUJÍCÍ SÉRUM. V koupelně je u mě stálicí KVĚTOVÁ VODA RŮŽOVÁ, HYDROFILNÍ OLEJ ŘEBŘÍČKOVÝ a HYDROFILNÍ OLEJ S RŮŽÍ A MIMÓZOU. A v žádném případě se neobejdu bez našeho HYALURONOVÉHO SÉRA. V kabelce stále nosím éterický olej POMERANČ HOŘKÝ, KRÉM NA RUCE S MYRHOU a EXTRAKT Z GREPOVÝCH JADER.


Pracuješ s různými lidmi a pomáháš jim pomocí kosmetiky Nobilis Tilia řešit nejrůznější problémy s pletí. Co řeší tví klienti nejčastěji?
Jak v dotazu zaznělo, pracuji s různými lidmi a každý z nich řeší něco jiného. Nedá se říci téma, které řeším nejčastěji. Ač se témata opakují, vždy je to něčím specifické. Svým klientům doporučuji naše produkty na jejich dané obtíže, ale vždy se snažím jít i dál. Zajímá mne i jejich způsob života, jejich případná trápení a často společně zjistíme, že kromě kosmetiky je potřeba podpořit i jiné oblasti.


A znáš recept, který by jim mohl pomoci?
Receptů je opět velká spousta. Zmínit mohu např. dehydrovanou čí stárnoucí pleť, kterou úspěšně probudíte a oživíte BIOFÁZÍ – pravidelným používáním SÉRA GERANIUM, TYMIÁN a BAZALKA.
Na problematickou či aknózní pleť doporučím BIOFÁZI – SÉRA GERANIUM, TYMIÁN a LEVANDULE nebo CALENDULA.
U suché pleti je skvělým řešením MĚSÍČKOVÝ KRÉM KARITÉ.
U svědivého ekzému, či jakékoli podráždění, které je provázeno svěděním, pomáhá tyto projevy zmírnit GEL LEVANTIS a dále zklidňuje i opruzenou pokožku.
LICHOŘEŘIŠNICOVÁ TINKTURA a EXTRAKT Z GREPOVÝCH JADER vám pomůže přelstít začínající virózu či angínu.
Na vaginální mykózu si můžete namíchat do 10ml rostlinného oleje (např. do mandlového, olivového, slunečnicového apod.) po třech kapkách - éterické oleje LEVANDULE, TEA TREE, GERANIUM a touto směsí si potírat poševní vchod nebo do směsi namočit tampon a zavést.

Jaký byl nejzajímavější výsledek, který jsi během své praxe s kosmetikou Nobilis Tilia viděla?
Zmírnění alergických projevů a dýchacích obtíží při vnitřním užíváním ROSTLINNÉHO OLEJE Z ČERNÉHO KMÍNU.
Krásné zhojení jizvy po císařském řezu, která byla od počátku natírána ŠÍPKOVÝM ROSTLINNÝM OLEJEM.
Rychlé zlepšení stavu pleti s kuperozou / rozšířenými žilkami při použití řady ARTERIS.
A jednoznačně BIOFÁZE, kterou jsem již zmínila výše, jedním slovem je pro mě zázračná při řešení čehokoliv souvisejícího s pokožkou, ať je to regenerace, hydratace, akné, jizvy.



Jak se ti spolupracuje s Bránou k dětem?
Jak jinak než skvěle. Brána k dětem je v mém regionu můj nejvýznamnější klient. Hned od počátku jsem si k ní vytvořila blízký vztah, jak pracovní tak i osobní. Tak jako každý můj klient, se na mne mohou děvčata z Brány k dětem obracet kdykoliv s čímkoliv. Brána k dětem je pro mě velkou inspirací a stále novým poznáním, díky její široké činnosti. Při spolupráci jsme začali využívat i jejich prostor pro některé naše kurzy Nobilis Tilia. Zapojili jsme se do jejich projektu „Představujeme látkové pleny lékařům“. A v novém roce počítáme s dalším rozvojem aktivit, které nás spojují. Jsem velmi vděčná za naši vzájemnou úspěšnou spolupráci.




Jak se firma Nobilis Tilia vyrovnává s kritizovanou směrnicí EU, která reguluje šíření informací o zdravotních účincích léčivých rostlin?
Samozřejmě je to velká překážka v komunikaci se zákazníkem, je to boj o slovíčka. Podle zákona je totiž kosmetika určena pouze na zdravou pokožku, nesmí v žádném případě nic léčit nebo hojit. Kosmetika dle zákona neproniká do těla a látky z ní se nedostávají do organismu. Takže vám dnes již nemůžeme říct, že např. éterický olej šalvěj vám pomůže zharmonizovat menstruaci a rozmarýn vám zvýší tlak. Naši stávající zákazníci jsou námi už vzděláni, je nám ale líto všech neinformovaných, ze kterých se stali neinformovatelní. Doporučujeme hledat účinky bylin, éterických a rostlinných olejů na nezávislých webech o bylinách, například na www.mojeprirodnilekarna.cz. Místo nicneříkajících tvrzení hledejte doporučení od přátel a známých, sdílejte informace, které jste shledali užitečnými. Nenechte si vzít přirozené a vyzkoušené prostředky k vlastnímu léčení a uzdravování. Užívejte kvalitní rostlinné oleje na pokožku i do jídla, i když se to na etiketě nedočtete.


Jaké projekty firma Nobilis Tilia chystá do budoucna, má nějaké zajímavé plány?
Plány do budoucna jsou dány základní vizí firmy, to znamená, že všechny výrobky, které budeme uvádět na trh, budeme vyvíjet s maximálním úsilím o certifikaci přírodní kosmetiky, což vůbec není jednoduché. Firma Nobilis Tilia oslaví 20leté výročí, takže těšit se určitě můžete na zajímavé akce. Nechte se překvapit.


Děkuji Jitce za krásný rozhovor! Lucie Harnošová

Doporučujeme ještě přečíst:
Předat dětem vše, co v sobě mám (rozhovor s učitelkou z "lesní základky")
Martina Hanáčková: Láskyplná výchova ovlivní dítě na celý život
Klíč k porozumění sobě i druhým

Žádné komentáře:

Okomentovat