neděle 5. července 2015

10 zákaznických tipů - červenec

Prázdninová várka zákaznických tipů vás může příjemně inspirovat při pořizování výbavy pro horké dny. Vaše sympatie v červnu totiž získaly i přírodní deodorant, antimikrobiální a zároveň chladivé bambusové ponožky nebo menstruační kalíšek, který je skvělým společníkem také při koupání. Nás velmi potěšila krásná reference na Aniball - balónek pro předporodní přípravu.

Alva Deo krystal kulička "SENSITIV"
"Účinný přírodní deodorant s příjemnou neutrální vůní. Byla jsem velmi spokojena."
Martina

Porodnické vložky z přírodní bavlny Masmi
"Velmi příjemné vložky, ocenila jsem je zejména v prvních dnech po porodu. Na rozdíl od těch běžně dostupných v porodnici jsou mnohem větší a mají lepicí proužek, takže dobře drží v síťovaných porodnických kalhotkách. Velmi příjemný materiál, vzdušný."
K.

Flísové kalhotky na látkovou plenu (suchý zip) Anavy
"Máme jich několik a jiné nepoužíváme. Jsou prodyšné a krásně udrží čtvercovku narovno. Je pravda, že provlhají, a to už teď ve 4 měsících. Ale přebalujeme pokud možno tak často, aby provlhnout nestačily, takže nám to nevadí. Spokojenost."
Ilona

Bryndák 6+ měsíců Pop-in
"Výborný bryndák, pěkně sedí u krku (nic nezatéká do trička), dobře se zapíná (žádné zavazování), příjemný materiál (žádné PVC) a dobře se udržuje (lze otřít, vyprat). Také bych pořídila dva (když jeden schne)."
MM

Bambusové dětské ponožky Bamboolik
"Jsem s nimi moc spokojená, skvělý materiál, neškrtí."
Lucie

Menstruační kalíšek Gaia cup
"Velká spokojenost. Po prvním zavedení protékal, ale pak jsem opravila a od té doby paráda. Naprostá svoboda, čistota a spokojenost. Do této doby jsem používala vložky, tampony mi připadaly nepříjemné při zavádění, ale kalíšek se zavádí jednoduše. Je měkký, s rozvinutím nebyl problém a v návodu je i jak zjistit, zda se rozvinul. Menstruaci jsem nikdy nepovažovala za přítěž a nevadila mi, ale teď to je prostě nádhera. Mohu jen doporučit."
Adéla

Vložka z ovčí kůže do kočárku Fellhof
"Syn konečně nemá zpocená záda, kožešina je hebká jako samet (bála jsem se, aby ho to nekousalo). Jen by mohla být více ohebná, aby se dala více v kočárku tvarovat - má tvar obdélníku."
Eva

Svrchní kalhotky Baby Lucy FIX
"Nejlepší, jaké jsme vyzkoušeli. Chválí je hlavně manžel, poslal mě  přikoupit ještě další, že už ty jiné značky malému dávat nebude, protože mu to s nimi nejde :-). Btw: sucháč se nám na bříško vůbec nedostane, takže nás neškrábe :-)."
Gábina

Dětská zubní pasta Basis Sensitiv Lavera
"Příjemná zubní pasta, děti ji mají rády."
Martina

Balónek na přípravu před porodem Aniball
"Ahoj těhulky, doporučuji cvičit s balonkem. Jako je to teda síla a skoro nezvyk, ale dá se to. Po hodně malých krůčcích to zvládne asi každá. Já jsem s ním cvičila dlouho kvůli velkému strachu z porodu a malému postupu (jinak je to samé hrozné video na youtube, místo dívání se na některá hrozná videa z různých porodů raději cvičte s Aniballem, ok? :o) ) Já takový strašpytel... bez epiduralu, bez entonoxu, bez nástřihu, jen s malým šitím. Za pád dní mi bylo celkem dobře. Doporučuji mít k porodu nacvičeno a nestresovat se. A povede se to."
Dáša
Reference můžete přidávat k jakémukoliv produktu z e-shopu Brány k dětem. Děkujeme vám, že sdílíte své zkušenosti. Vaše komentáře jsou důležité nejen pro nás, ale usnadňují výběr i ostatním zákazníkům.

Žádné komentáře:

Okomentovat