úterý 20. října 2015

Vyzkoušeli jsme: Svačinová kapsa Mags Bags

Po svačinových kapsách Mags Bags s hravými potisky jsem pokukovala dlouho. Pořád jsem ale váhala, jestli je opravdu využiju a jestli jejich údržba nebude moc složitá. A tak musela kapsa přijít ke mně - jeden zelený exemplář s obrázky africké zvířeny jsem dostala jako dárek od přítele.

Testování v ostrém provozu začalo hned druhý den. Do práce si nosívám jako svačinku různé ovoce. Většinou to bývala umytá jablka v mikrotenovém sáčku. Pohled na nakousané jablko, které jsem kvůli nějaké naléhavé akci šoupla zpátky do zmuchlaného sáčku povalujícího se na mém pracovním stole, ale nebyl moc esteticky hodnotný. 

Praktická i na parádu

Kapsa Mags Bags je v tomto ohledu mnohem lepší, protože není průsvitná, na rozdíl od různých boxů zabírá minimum místa a sama o sobě dělá parádu. Díky suchému zipu se velmi snadno otevírá a zavírá, takže už se také nemusím trápit s nedobytnými uzly, které se mi na mikrotenových sáčcích často podařilo vyrobit. Je skvělá, pokud si potřebujete rychle něco zobnout - kromě kousků ovoce se v ní mohou zabydlet třeba i oříšky, sušenky nebo krekry.

Ze začátku mi trochu vadilo, že mám menší ze dvou velikostí, která je dělaná na půl krajíce chleba. Na jedno velké jablko, hrušku nebo broskev super. Při vložení dvou kousků ale už většinou nejde dopnout suchý zip, který je jinak velmi přizpůsobivý. Příště beru rovnou větší variantu, ta pojme i celý krajíc chleba. Teď to řeším gumičkou, kterou přes kapsu přetáhnu, aby se neotvírala. Donutilo mě to začít ovoce předem porcovat, takže se ho do kapsy vejde nejen více, ale také už nemusím řešit, kam s ohryzky. 

Jednoduchá údržba

Údržba svačinové kapsy, ze které jsem měla největší obavy, se nakonec ukázala být naprosto bez problému. Když přijdu z práce, vypláchnu její vnitřek teplou vodou, "napíchnu" ji na vidličku a dám sušit na odkapávač nádobí. Ráno je suchá a připravená k dalšímu použití. Zatím jsem ji neprala, jen oplachovala vodou s ekologickým prostředkem na mytí nádobí. Vnější bavlněná vrstva se nijak zvlášť nešpiní a vnitřní PUL vrstva je díky příměsi stříbra antibakteriální.

Protože jsem se svačinovou kapsou Mags Bags moc spokojená, šířím její slávu dále. Je to totiž pěkný a přitom praktický dárek. I když mezi designy převažují spíše dětské vzory, najdou se i kousky vhodné pro konzervativnější jedince - třeba bílé puntíky na hnědém podkladu. A další argument, proč si ji zamilovat - každá kapsa za svůj dlouhý a užitečný život nahradí celou hromadu igelitových obalů, potravinových fólií i alobalu. Sympatické také je, že ekologické kapsy Mags Bags jsou dílem malé české rodinné firmy, která dává při nákupu materiálu přednost lokálním dodavatelům. 
Autor textu: Zuzana Dostálová

Doporučujeme ještě přečíst:
Vyzkoušeli jsme: Litrová lahev Ohyo
Vyzkoušeli jsme: Clean Touch oplach lahví 
10 zákaznických tipů - říjen

Žádné komentáře:

Okomentovat