úterý 10. listopadu 2015

Vyzkoušeli jsme: První pomoc/URGENCY ve spreji Bach

Nevěsta v slzách, ženich na útěku, ztracené snubní prsteny, rozsednutý svatební dort nebo slavné "mám námitku!" - při sledování těchto standardních filmových klišé jsem si vždycky říkala, že tohle se mně stát nemůže . Proč je "nekrásnější den v životě" tak vděčným námětem tragikomedií jsem pochopila teprve, když jsem připravovala ten svůj. A nebýt Bachovek, možná jsem ještě pořád slečna :-).

Celých osm měsíců jsem poctivě plnila úkoly podle svatebního harmonogramu, který jsem si stáhla z internetu. Zamluvit místo na hostinu, objednat prstýnky, vybrat šaty... Už tehdy se ale začaly objevovat první třecí plochy. Všežravé příbuzenstvo děsila jen pouhá zmínka o vegesvatbě (nakonec jsem žampiony plněné sýrem, které připravili speciálně pro nás, málem nestihla ani ochutnat), dalším se zase nelíbil můj nápad vdávat se v tradičních indických šatech natolik, že vyhrožovali neúčastí na obřadu. Ale to se pořád ještě dalo.

Záchrana v lahvičce


Týden před svatbou se ale začalo hroutit tak zhruba všechno. Ten nepojede v autě s tímhle, napečené cukroví odmítalo měknout, zasedací pořádek se měnil jak předpověď počasí, nastávající choť zjistil, že se mu celý ten cirkus přestává zamlouvat, do toho ještě posledních pár hektických dní v práci a aby toho nebylo málo, po dvou letech hledání jsme objevili domeček našich snů - takže plus domlouvání s majiteli a shánění odhadu na hypotéku.

Má prozíravá detoxikační poradkyně mě sice vybavila protistresovými kapkami, ale tohle už nedávaly ani překračované denní dávky. Největší strach jsem měla z toho, že se mi to zase někam "vrazí" a že místo oslavování budu sedět v koutku nad šálkem urologického čaje nebo nadopovaná Ibalginem. A tehdy se má vedoucí Lucka doslechla, že se místo v okouzlující nevěstu měním v uzlíček nervů, a poslala mi nejúžasnější předsvatební dárek - lahvičku Bachových květových esencí URGENCY/První pomoc

Rychlý účinek

Nejdříve jsem váhala, jestli mám míchat dohromady dva typy preparátů. "Urgency je vhodná pro ty, kteří čelí nebo prodělali šok, bolest, zármutek nebo je přepadly náhlé problémy," studovala jsem příbalový leták. "No, to s přehledem splňuju všechno," povzdechla jsem si a opatrně si do pusy dávkovačem stříkla první dávku. Musím říci, že francouzský koňak v biokvalitě chutná opravdu delikátně, takže jsem se s Bachovkami bez problémů skamarádila. Nejúžasnější ale bylo, jak rychle začaly zabírat. 

Brzy jsem se dostala do zajímavého stavu. Připadalo jsem si jako ptáček, který vesele nabírá vítr do křídel a z výšky sleduje, co se děje kolem. "Hele, to jsou přece problémy!" registrovala jsem cosi tam dole pod sebou, zamávala imaginárními perutěmi a pokračovala v nerušeném letu. Když jsem čtyři dny před dnem D doma hlásila, že možná žádná svatba nebude, protože aktuálně čelíme závažné partnerské krizi hodnot, byli z toho víc vyděšení naši než já. Zmíněnou krizi jsem díky štědrým dávkám Bachovek posléze zvládla i celkem v klidu vyřešit, nakonec to samozřejmě nebylo až tak zlé, jak to ze začátku vypadalo (zatracené telefony). 

Pomoc z přírody

Vlastně celá svatba nakonec dopadla suprově. Ráno jsem ještě byla nervózní jak sáňky v létě. Při čekání na kadeřnici jsem v sobě měla už dvojitou denní dávku Bachovek. A brala jsem je s sebou i na obřad a oslavu. Naštěstí zůstaly v kabelce, kde je nosím dodnes, pokud tuším, že mě čeká perný den. Za sebe je můžu jen doporučit. Osvědčily se mi i jako zklidňovadlo před spaním, pokud mi hlavou poletují příliš neodbytné myšlenky. Skvělé je, že se jimi nedá předávkovat, ani si na ně vytvořit nezdravý návyk. 

Kromě zmíněného koňaku tento doplněk stravy obsahuje pouze výtažky z rostlin. Základní doporučená denní dávka jsou čtyři střiky, v případě nouze ale lze URGENCY používat dle potřeby. Květové esence značky Les Fleurs de Bach se vyrábí ručně v BIO kvalitě a jsou zaměřené na konkrétní emoce, oblast či skupinu (např. Strach, Pohlavní touha, Spánek, Pro ženy). Obsažené přírodní esence pomáhají udržovat rovnováhu emočních a fyzických sil, která přímo souvisí s harmonií těla, mysli i duše.

Autor textu: Zuzana (teď už) Dostálová

Žádné komentáře:

Okomentovat