sobota 2. ledna 2016

10 zákaznických tipů - leden

Pokud patříte k těm, kteří si vstup do nového roku rádi okoření zajímavou inspirací, začněte u lednových tipů od našich zákazníků. Šátek na nošení dětí, menstruační kalíšek, dámská ekohygiena, zelený úklid i trocha rozmazlování... Stačí si jen vybrat.
 
Hoppediz Chicago - žakárový vzor
"Dobře se váže, je měkký do ruky, lehčí než jiné šátky Hoppediz. Navíc elegantní s krásným vzorem a v praktickém barevném provedení, na kterém jen tak není vidět nějaká nečistota :-)."
Kateřina
Tots Bots Bamboozle STRECH pruhované OneSize
"Moc příjemná, měkká a hezky sedí a saje. Peru společně s bílými plenami a nebarví."

Soňa

http://www.branakdetem.cz/tots-bots-bamboozle-strech-pruhovane-onesize.htm

Softshellová bunda STELLA Jožánek béžová
"Super bunda. Výborný poměr cena - výkon (jiné nosící bundy jsou dražší). Lze nosit i bez vsadky, na sportovní procházky bez šátku/nosítka, a bunda vypadá i tak hezky. Při nošení lze různě stáhnout a do bundy tedy nefouká. Ideální na jaro/podzim, ale s pořádnou mikinou nebo nosící mikinou i na mírnou zimu :-)."
Jana


Mycí elixír na intimní partie BIO Apoteka
"Naprosto skvělý, krásně voní, stačí kapička."
Lenka


Menstruační kalíšek FemmyCycle
"Doporučuji!! Nepovažuji se za alternativní ženu a nákup hygienickým potřeb nebyl pro mě tak zatěžující, abych uvažovala o kalíšku. Náhodou jsem však zjistila, že firma FemCap, která vyrábí ženskou bariérovou antikoncepci, kterou používám, vyrábí i tento kalíšek. Pro jeho mírnou cenu jsem se rozhodla to risknout a objednala si ho. Není to výrobek na první zamilování... Ale jak uvádí leták, zkušební doba tří cyklů vše vyladí. Zatím jsem ve zkušební době, ale už teď vím, že je prostě úžasné řešit svoji menstruaci dvakrát denně při sprchování... Jak snadné, hygienické, diskrétní... je konec všem trapným situacím :-)."
Eva
http://www.branakdetem.cz/menstruacni-kalisek-femmycycle.htm

Svěží deo-sprej BIO Pomeranč - BIO Rakytník Lavera
"Krásně voní, trochu silnější aroma, ale stačí použít málo. Klasické voňavky už vůbec nepoužívám. Nejčastěji jsem používala v létě, kdy vůně opravdu příjemně uvolní."
Lenka

Menstruační vložky slipové kytičky Imse Vimse
"Jsou perfektní, jedny z nejlepších, co mám. Při slabší menstruaci používám i přes den a nikdy nepropustily. Krásně drží na místě a jsou z příjemného materiálu."
Ilona
Polštář meditační - velký Pech
"Tohle je můj oblíbenec - výborně se mi na něm sedí i dlouhou dobu - tahám si ho na koncerty, na místa, kde vím, že budu dlouho sedět a budu potřebovat, aby to bylo pohodlné. Rozměr vyhovuje i mým slovanským proporcím a pratelný obal je praktický :-)."
Zuzana
Limonáda Wild Elderflower 275 ml Fentimans
"Výborná chuť bezu, užívám si i krásu skleněných lahviček."
Markéta
ECOVER čistič pro domácnost s rozprašovačem 500 ml
"Krásně voní i čistí, skvělé všestranné využití (rychle jsem jej spotřebovala, používala jsem jej na každodenní úklid)."
Lenka
Svá hodnocení můžete přidávat ke každému z produktů v e-shopu Brány k dětem. Děkujeme vám, že sdílíte své zkušenosti :-).
 
Doporučujeme ještě přečíst:

Žádné komentáře:

Okomentovat