pondělí 12. října 2015

Vyzkoušeli jsme: Litrová lahev Ohyo

Manželka mi předala novou lahev Ohyo, ať ji vyzkouším. Neděje se to často, protože sortiment Brány k dětem není tolik nakloněn mužům jako ženám. Rád jsem přijal a vzal lahev, kam by ji vzal chlap - ne do kanclu, ale do skal. Pro začátek.

Pro vaši lepší informaci - skládací polykaronátová lahev Ohyo, kterou jsem testoval, měla svého úspěšného předchůdce, a to menší, půllitrovou verzi.

Nová veze s objemem jeden litr má navíc kovovou sponu pro uchycení na opasek či batoh a uzávěr, který lze ovládat jednou rukou a je mnohem praktičtější než u předchozí verze.
Foto: Jan Harnoš
Na první dojem na mě lahev působila "málo chlapsky". Testoval jsem zelenou verzi s bílým šroubovacím uzávěrem. Na druhý dojem a při víkendovém lezení ve skalách, kdy jsem při přesunech lahev jednoduše nacvakl na lezecký batoh, se stávala velmi praktickou. I proto že jsem se nemusel obávat, že bych ji mohl zničit nebo omylem vylít. Stejně dobře působí i v ruce. Díky "harmonikovému" povrchu ji lze s jistotou uchopit.

Co je ovšem nejzajímavější - po delším užívání mi začala připomínat můj vlastní penis, a to byl poslední argument, proč si ji zamilovat. Naplněná a roztažená má na výšku 20 cm a je připravena k okamžitému použití. Po vypití lze složit na praktických 7 cm, které nepřekáží, a lze ji snadno uschovat.

Je také dobré, že neobsahuje Bisfenol A, PVC ani ftaláty. Čistá voda v lahvi rovněž nemá nežádoucí pachuť. Cena za lahev je poměrně zajímavá, a to 419 Kč. V nabídce je i v oranžové verzi. Lahve se vyrábí v Británii a lze ji mýt v myčce.

Foto: Jan Harnoš
Autor textu: Jan Harnoš

Doporučujeme ještě přečíst:

Žádné komentáře:

Okomentovat